15kg-slabit-grasime

Acest articol nu se adresează: râmelor, puturoșilor, plângăcioșilor și indecișilor.

E pentru oameni care au decis că vor să facă o schimbare și să dea jos kg extra de grăsime pe care le cară zilnic de ici-colo după ei.

Dacă faci parte din categoria celor hotărâți să facă o schimbare pozitivă, citește în continuare. În caz contrar, dă o fugă până la alimentară și mai cumpără-ți o pungă ce chipsuri pentru că începe Măruță cu hepilica lui care-i face concurență la ai-chiu.

Acum că au plecat victimele, putem discuta serios și fără pamflete despre soluții, despre ce m-a ajutat pe mine să scap de 15kg de clisă, cum se spune la noi în Banat.

Lucrurile-s simple dar nu ușoare când vine vorba de slăbit!

Am decis să scriu articolul ăsta pentru că săptămâna aceasta mi-au scris în privat pe Facebook 2 fete (nu le cunosc – de prin țară), care îmi cereau ajutorul, așadar am spus că e momentul să fac confesiunea publică.

Să începem.

Ce trebuie să faci ca să slăbești?

1. Ia o foaie de hârtie și începe să scrii.

Prima chestie pe care o cer oamenilor atunci când vin să mă întrebe ce să facă ca să slăbească, este o listă cu minim 10 motive pentru care vor să slăbească. Dacă nu primesc lista, nu dau mai departe sfaturile.

Evident, nu am cum să te controlez deci mizez pe buna ta credință. Dacă nu faci lista, degeaba citești în continuare – e mai rentabil să mergi la hepilică de pe acum.

Poți scrie și mai multe motive. Important e să ai minim 10 în lista ta.

Sub listă, în partea stângă, scrie câte Kg ai și data de azi. În partea dreaptă scrie greutatea pe care ți-o dorești și data la care vei ajunge acolo. Fii rezonabil și realist!

În josul paginii vei scrie numele cu majuscule, data și semnătura ta! Nu glumesc deloc! Fă-o!

2. Mergi în fața unei oglinzi și dezbracă-te!

Claritatea e putere. Cu cât vezi mai clar ceea ce ești, cu atât conștientizezi care e problema și cât e de gravă. Primul pas e să vezi unde ai de lucrat și să-ți imaginezi cât de sexy vei arăta fără grăsimea aia nenorocită care ți-a invadat corpul. Poți prinde grăsimea cu mâna ca să vezi și mai clar unde ai de lucrat (eu fac des asta).

Cu toată încrederea din lume spune-ți: ”E doar o noțiune de timp până voi arăta așa cum îmi doresc. Azi e prima zi din noua mea viață!”.

Dacă nu ai făcut încă acești 2 pași, fă-i acum. Nu continua decât dacă i-ai făcut. Sunt cu ochii pe tine așa că nu trișa! Doar tu ai de pierdut dacă n-o faci!

Dacă ai terminat, mergem mai departe.

Pastilele-s o porcărie pentru oameni ușor de manipulat! Obiceiurile-s pentru cei care vor rezultate pe termen lung! Felicitări! Ai parcurs deja 50% din drumul spre un corp armonios!

3. Promite-ți că timp de 30 de zile nu mai bagi în gură nimic ce conține făină albă, nimic ce conține zahăr și nicio prăjeală!

La mine, imediat ce am făcut asta, am început să văd rezultate! N-o să-ți dau cifre pentru că nu e relevant. Dacă ai 100kg vei da jos mai multe kg decât unul care are 80kg, făcând aceleași chestii – e logic.

Adio paste, pâine, cartofi prăjiți, ciocolată, înghețată, sucuri! Nu fă fața asta! Am spus 30 de zile, nu toată viața!

Dacă în 30 de zile nu ești mulțumit de ce ai realizat, te poți întoarce înapoi! Nu ai nimic de pierdut!

Vreau să te simți prost acum! De asta vorbesc așa și te provoc! De ce? Pentru că oricum după ce termini articolul ăsta și pleci de aici, stilul tău de viață actual te va ispiti din nou să continui cu îngrășatul. Apoi vei da vina pe mine că nu te-am ajutat când tu de fapt ai și uitat ce am scris.

Ia decizia acum pentru că trece timpul! Pot să jur că ai în tine o forță de cel puțin 100 de ori mai mare decât crezi tu, dar cum o activăm? Reformulez: cum o activezi?! Doar tu poți!

4. Renunță la mașină, mijloace de transport în comun timp de 30 de zile!

Dacă prin sfaturile de până acum obligi organismul să consume grăsime pentru că nu-i dai suficiente calorii, dacă mergi mult pe jos sau chiar decizi să alergi (RECOMAND!), îl vei obliga și mai tare să consume din rezervele de grăsime. Deja ești pe modului 2x fat burning!

Eu alerg de minim 3 ori pe săptămână. Îmi place asta. Azi 4 iunie 2015, am 1023km alergați în ultimele 14 luni. Am alergat suficient de mult astfel încât să nu mai simt că e greu și deranjant să o fac. E un lucru normal acum. Ăsta ar fi un scop bun și pentru tine!

5. Ce mănânc?!

Dimineața, 2 linguri de publere de orz verde cu o lingură de publere de spirulină, într-o cană, peste care torn apă până sus. Rezultă 200ml de suc verde plin de clorofilă care accelerează metabolismul și îți hrănește corpul eficient – spirulina e un super aliment!

După jumătate de oră, mănânc un bol mare de cereale integrale (orz, secară, grâu, ovăz), fulgi de porumb, cacao, o lingură de cocos măcinat, goji, stafide, semințe de floarea soarelui, dovleac, migdale (nu foarte multe, 7-10 bucăți), alune crude. Toate le amestec cu apă caldă și le las să se umfle. Mai pun și puțină miere dacă vreau să mai îndulcesc.

Mai nou am încercat și semințele de chia care se umflă foarte mult când pui apă peste ele și țin de foame. Eu pun cam un deget de semințe într-o cană peste care torn apă, până sus. Se face ca un jeleu în 15 minute. Îl beau peste cap.

Poți încerca diverse variante de smoothie-uri. Sunt atâtea! Sunt colorate, delicioase și hrănitoare! Dieta cu mere nu o recomand pentru că am testat-o.

Consumă cât mai multe alimente bogate în fibre, legume și fructe, toate crude. Cât mai mult crud! Așa am scăpat și de constipație!

6. La ora 18:00 se închide bucătăria!

Nu mai detaliez. Știi ce ai de făcut!

7. Cât mai multă apă! Minim 2l, maxim cât poți duce!

Am constat că corpul tinde să rețină apă dacă nu-i dau din plin. Ahh… să nu mănânci sărat. Cât mai puțină sare. Tind să cred că problema asta de greutate ține și de faptul că se reține apă în corp, mult mai multă decât e necesar – iar sarea e profesionistă la așa ceva!

8. Cântărește-te zilnic! Ține evidența kg pierdute!

Eu am cântar electronic și mă urc pe el minim o dată pe zi. Îmi place să văd cum se mai duc câteva zeci sau sute de grame. Mă motivează și mă face să vreau mai mult să dau jos – mai am de lucru și eu (mai vreo 2 kg).

Știu că e greu dar ai început o călătorie care te va transforma.

Ai ales să nu te mai întorci la vechiul stil de viață pentru că îți dorești să revii la forma pe care o aveai cândva sau să ajungi la forma la care visai de multă vreme.

Demonstrează-ți că poți. Provoacă-te. Compară-te doar cu tine, cu cine erai ieri.

Ține-te 30 de zile de ce ți-am spus și abia atunci renunță dacă vei dori.

Eu am foarte multă încredere în ce ți-am recomandat pentru că am practicat pe termen lung și astăzi am încetat să mă mai îngraș (am evitat efectul yo-yo).

Vreau să-ți mai ofer ceva! Gratuit!

E special pentru tine, pentru că ai rămas cu mine până la final și ți-ai propus să faci schimbarea asta! Te invit să revii la acest articol cu un comentariu de câte ori vei simți că nu faci niciun progres, de fiecare dată când te vei simți dezamăgit, fără chef, fără energie. Vreau să nu te simți singur(ă) în călătoria asta!Promit să-ți răspund și să te ajut de fiecare dată.

Promit să-ți răspund și să te ajut de fiecare dată.

Dacă eu îți ofer toate astea fără să îți cer nimic în schimb, spune-mi: ce te oprește să începi?!

Răspunsurile sunt la tine! Just do it și începe acum! Ai parcurs deja 50% din drum!

Dacă ți-a plăcut articolul, dă-i un share :)

➡ iar apoi vezi că ai un 🎁 aici