Nu știu dacă pățiți și voi asta dar eu sunt un maestru al gânditului haotic și dezorganizat.

Pățesc să mă aflu în mijlocul unei acțiuni și să o las baltă punând-o cică în standby pentru că trebuie să ma ocup de altceva care necesită atenție imediată sau pur și simplu așa ”îmi vine să fac”.

Pierd o grămadă de timp reconcentrându-mă pe ce aveam de făcut anterior când cel mai simplu ar fi fost să finalizez treaba oricât de mult mi-ar fi pierit cheful.

Îmi fac această introspecție în mod public pentru că sunt sigur că există oameni care au aceeași problemă dar nu sunt conștienți de ea. Pierdem o grămadă de energie și o grămadă de timp astfel.

Cel mai practic lucru pe care pot să-l fac pentru a investi bine toate resursele mele este să îmi trasez ținte exacte, pe ore sau pe zile. Decât să te apuci de 10 chestii și să pierzi timp navigând de la una la alta cu latențele corespunzătoare (asemenea unui hard drive fragmentat), îți încarci memoria foarte mult și îți supraîncălzești procesorul care va avea nevoie des de pauză sau va da erori.

Procesul de defragmentare constă în identificarea sectoarelor fragmentate adică identificarea priorităților și marcarea acestora în funcție de importanță. Automat vei ști de ce să te apuci prima oară și de ce ai nevoie pentru a te apuca de treaba.

După aranjarea sectoarelor în ordinea priorităților, vei putea mult mai ușor să accesezi informația și respectând ordinea priorităților de execuție, vei salva timp și energie vitală.

În teorie pare simplu. Acum să vedem practic ce va ieși 🙂

Dacă ți-a plăcut articolul, dă-i un share :)

➡ iar apoi vezi că ai un 🎁 aici