De cand ma stiu am simtit nevoia de a ma simti in castig de fiecare data cand cumpar ceva sau cand intermediez o vanzare. Era vorba de nevoia “comisionului” sau a “reducerii”, acei cativa lei sau zeci de lei care ma faceau sa ma simt implinit si sa spun ca am facut o afacere buna.

Ok, in timp treburile s-au mai finisat, m-am mai “emancipat” si eu dar tot exista nevoia aceea.

Cred ca asa-zisa Cuponiada din Statele Unite care ulterior s-a extins viral si in Europa, are la baza o necesitate psihologica la toti oamenii.

Oamenii vor sa se simta sau sa fie castigatori.

Efectele sunt cam aceleasi, mintea nu face diferenta intre a crede ceva sau chiar a fii ceva.

Alergam dupa reduceri pentru ca stim ca economisim chiar si cativa lei, nu neaparat pentru ca avem cu adevarat nevoie de banii aia dar pentru ca vrem sa ne simtim in castig.

Mie imi plac reducerile pentru ca banii pe care ii economisesc ii pun la pusculita si in timp se aduna 🙂

Nu am constientizat cu adevarat ce este vivaSMS decat in momentul in care am primit primul SMS cu reducere si am vazut ca e o oferta reala, ca pot economisi de ex. 20% la cumpararea unui produs doar pentru ca arat dovada SMS-ului. Asta e excelent!

vivaSMS are sa inoveze piata de Marketing din Romania si cred asta tot mai mult pe masura ce vad intregul potential si nevoia care urmeaza a fi satisfacuta.

Romania este abia la inceputul cuponiadei si asta se va vedea curand!

Click pe acest link daca inca nu esti membru vivaSMS si inregistreaza-te!

Dacă ți-a plăcut articolul, dă-i un share :)

➡ iar apoi vezi că ai un 🎁 aici