Tony Robbins Personal Power Ce ne dorim cu ADEVĂRAT și cum obținem asta

Astăzi în episodul #5 din Personal Power al lui Tony Robbins am învățat (din nou) câteva tehnici interesante prin care  poți să controlezi starea de spirit/atitudinea fără să fii nevoit să folosești stimuli externi (mâncare, țigări, medicamente, droguri, alcool etc.). Iată ce am notat astăzi:

1. Oamenii nu vor bani, relații, haine, telefoane mobile, mașini etc. Ei vor ceea ce vor obține emoțional având toate acestea. Oamenii nu vor hârtii cu pozele unor oameni morți pe ele (bani), ci vor ceea ce pot obține cu aceștia. Ei cumpără emoția.

2. Tot ce obții în viață e o urmare a dorinței de a schimba felul în care te simți, fie că vorbim de o înghețată sau de o casă nouă.

3. Starea ta emoțională determină calitatea vieții tale. Felul în care gestionezi stările emoționale și treci de la una „neconvenabilă” la una „convenabilă” e secretul.

4. Tot ceea ce simțim legat de orice lucru sau eveniment din viața noastră este 100% conceput de mintea noastră. Asta înseamnă că orice ai putea păți nu poate influența și schimba starea ta decât dacă permiți acest lucru. E greu de crezut asta. Știu! Citește povestea lui W. Mitchell și vei înțelege mai bine (omul ăsta e extraordinar).

5. 80% din gestionarea emoțiilor o reprezintă motivele pentru care faci ceea ce faci! Doar 20% reprezintă cum o să faci ceea ce faci, adică metodele (despre care vorbesc mai jos și în articolul următor).

6. Controlând fizionomia poți controla starea de spirit și trece foarte rapid de la o stare de spirit proastă la una bună. Spre exemplu, știai că fumatul în sine nu relaxează, ci faptul că îți controlezi respirația, trăgând rar, dar puternic, aer în piept?

Să mă corectez: aer poluat cu fum. Dacă nu crezi încearcă s-o faci fără țigară, imitând procesul, și vei simți același efect. La fel se întâmplă și cu mâncatul compulsiv. Foarte mulți oameni când sunt depresivi sau cu moralul la pământ, mănâncă ceva (de preferat ceva cu mult zahăr) și în scurt timp, după ce stomacul s-a umplut sau pancreasul e pus forțat la lucru ca să secrete cantități mari de insulină, se simt moleșiți și… mai relaxați, pregătiți de un somn, corect?!

7. Încearcă să stai drept, cu bărbia ridicată, zâmbind și să te gândești la ceva trist. Așa-i că pare dificil?

Mintea urmează corpul.

Practic ce se petrece e că trupul îi trimite semnal minții că ești ai postura omului fericit și chiar dacă starea psihică nu e prea pozitivă, în scurt timp va deveni. Se accelerează procesul dacă spre exemplu faci câteva gesturi pe care de obicei le faci când ești entuziasmat. Găsește câteva și ține-le minte. Încearcă să le faci data viitoare când ai o stare de spirit mai proastă. Poate fi de exemplu gesticulatul într-un anume fel, săritul, un semn din sprânceană, aplaudatul, pocnitul din degete. Practic orice. Depinde de tine. Fiecare om este diferit.

Lucrurile astea poate că par stupide sau utopice, dar te asigur că nu sunt. Chiar și audiobook-urile lui Tony Robbins sunt foarte energice și necesită activitate fizică. Astăzi m-a obligat efectiv să fac tot felul de chestii prin care am putut experimenta trecerea bruscă de la o stare la alta și să văd ce anume face această trecere. Nu pot să spun decât asta: FUNCȚIONEAZĂ!

Atât pentru azi.

Trăiește cu pasiune!

Dacă ți-a plăcut articolul, dă-i un share :)

➡ iar apoi vezi că ai un 🎁 aici