În timp ce căutam online o pereche de pantofi de alergare pentru semimaratoanele la care voi participa curând, am avut ocazia să fiu uimit de magazinul online summermag.ro care odată ce a constatat că petrec prea mult timp pe pagina unui produs mi-a deschis fereastra de chat de mai jos:

summermag-fereastra-de-chatChiar dacă genul ăsta de ferestre de chat sunt folosite de multă vreme, am fost uimit pentru că abordarea a fost foarte prietenoasă.

Știam că fereastra e deschisă automat pentru că e logic și rațional că nu stă cineva cu un cronometru ca să verifice cât stau prospecții pe site dar tot mi-a plăcut suficient de mult ca să intru în discuție spunându-i sincer asistentului că ”Studiez puțin și concurența ca să văd dacă nu cumva pot cumpăra mai ieftin”. Mi-a răspuns în câteva secunde: ”Nu e nicio problemă”.

Mi-a plăcut experiența. Am simțit că le pasă într-adevăr de mine și că își doresc să vândă.

Îi felicit pentru că m-au surprins plăcut și voi cumpăra de la ei chiar dacă nu asta m-a făcut să cumpăr ci faptul că ei aveau cea mai largă gamă de numere disponibile.

Pentru că m-au surprins, s-au ales cu un advertorial gratuit 🙂

Dacă ți-a plăcut articolul, dă-i un share :)

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x