Dragoș Anastasiu, unul dintre cei mai mari investitori și antreprenori români, spune că ceea ce i-a conferit an după an o creștere chiar de 100% a firmei pe care o conduce, EUROLINES, este faptul că cei din companie sunt obsedați de clienții lor.

Faptul că le pasă și că sunt ”păsători” îi propulsează atât de mult înainte. Chiar dacă ”păsător” lipsește din DEX, cei de la EUROLINES ar vrea să-l introducă pentru că nepăsarea este o caracteristică a românului în general iar faptul că ”păsător” nu există în DEX demonstrează că nu a fost nevoie ca acest cuvânt să fie inventat.

Chiar căutam într-una din zilele acestea în DEX cuvântul ”păsător” pentru că aveam nevoie într-un context în care chiar nu știam un sinonim. Probabil că e momentul ca acest cuvânt să fie introdus în DEX și românii să înceapă să-l folosească.

Cred că asta presupune evoluția: să încetezi a mai fi nepăsător, să-ți pese, să devii ”păsător”. Acest cuvânt este și răspunsul pentru care bogații devin mai bogați și săracii mai săraci.

dragos-anastasiu-eurolines

Dragoș Anastasiu (imagine business24.ro)

Dacă ți-a plăcut articolul, dă-i un share :)