Folosesc programul de facturare FGO.ro din 2016 când am decis că e momentul să trec de la un software offline la unul 100% online pentru mai multă mobilitate și siguranță a datelor.
Dacă inițial am avut nevoie doar de programul de facturare, ulterior treburile au evoluat pentru că am început să procesez plăți online, să automatizez procesul de încasare al facturilor și de comunicare cu clienții.
Aceste aspecte m-au costat mult timp și resurse pentru a implementa tehnic ceea ce e necesar pentru automatizare. Dacă ai un shop pe wordpress în România și nu ai cunoștințe de programare te va costa ceva ca să implementezi un sistem de facturare care să permită emiterea de facturi pentru clienți români. Nu mai spun de trimitere facturi pe mail, notificări scadențe și altele.
FGO.ro m-a ajutat astfel să scap de foarte multe bătăi de cap pentru că în shop-ul wordpress am putut integra plugin-ul dezvoltat de aceștia pentru woocommerce care îmi permite să emit facturi / șterg facturi în timp real, direct din wordpress.
O altă funcție pe care o folosesc activ este aceea de trimitere a facturii pe email clientului – fac asta direct din FGO, printr-un click și pot vedea foarte ușor care clienți nu au primit încă factura pe mail. Acum mă gândesc să integrez adresa de email a shop-ului, pentru că este posibil alături de editarea email-ului înainte de trimitere – în cazul în care vrei să mai adaugi ceva note clientului – foarte util!
Pentru clienții premium – un alt bonus al FGO este că oferă o mulțime de tipuri de modele contracte pentru diverse tipuri de servicii oferite. Pot spune că am terminat cu interminabilul research pe Google pentru modele de contracte și de dubiile legate de cât sunt de corecte tocmai pentru că toate contractele oferite de FGO sunt validate de persoane abilitate – așa cum prevede legea.
Am ales FGO pentru simplitate și funcționalitate. Ce ne place în mod deosebit e că vedem constant că se lucrează la noi funcții, se fac update-uri și știm astfel că e o soluție de viitor pentru că se investește continuu în dezvoltarea acesteia.
Îi recomand atât firmelor la început de drum care au nevoie doar de sistemul de facturare, cât și celor care vor integrări mai complexe și automatizare. Iar dacă ești gata să le folosești serviciile, îți poți face un cont GRATUIT aici.
Eu am renunțat la ei, după aproximativ 2 ani (adică anul acesta am renunțat). În principal, le-am cerut ceva simplu, să-mi modifice o entitate juridică (SRL) cu altă entitate juridică (PFA), fiindcă facturile de pe firmă le cream automat cu WHMCS, iar cele de pe PFA, fiind nou înființată și neavând multe facturi vroiam să le fac cu ei. Au zis ca nu se poate, că nu știu ce.. mi-au dat cu niște termeni și condiții în nas și mi-au dat vânt, așa că și eu le-am dat lor vânt.
Uiti sa spui ca sunt FOARTE opaci in ce priveste orice idee de imbunatatire a platformei. Exact cum spunea @Cătălin intr-un comentariu, iti invoca tot felul de cretinisme doar sa nu cumva sa miste vreun deget. La fel ca SAGA, firma sora, si aia tot la fel de extraordinari sunt. Orice SaaS din lumea astea are o platforma de feature request-uri, cum are si Brizy.io care are la baza romani dar care au o vizune, mintea deschisa, inteleg ca un client poate avea nevoie de alte lucruri decat considera dezvoltatorul. Cred ca doar SAGA si FGO refuza orice colaborare, orice idee noua de imbunatatire, dintre toate SaaS-urile romanesti…
In 2021 am decis sa trec de la alt program de facturare online la FGO, pentru a avea cilclul complet de ofertare-contractare-facturare-incasare. Am trecut cu 4 firme pe abonamente platite. A fost o decizie proasta, multe facilitati nu functioneaza asa cum ai crede ca e normal. Chesti simple, de exemplu nu poti vedea in dashboard incasarile de azi decat.. maine, nu poti printa dintr-o data o selectie de facturi, serviciul clieenti se saturase de noi, de cate probleme aveam de rezolvat si nu ne mai raspundea la telefon, etc. Ne-am chinuit doua luni sa inregistram facturile recurente in FGO iar dupa alte doua luni am renuntat si am revenit la vechiul program. Rambursare partiala a platii abonamentului? Nu exista asa ceva. Am fost trimis la plimbare. Cand il testezi programul cu trei facturi pare ok, cand ajungi sa introduci cateva sute, apoi recurente pentru abonamente, e alta treaba. A fost prea mult pentru mine.
Dragos, ce sistem de facturare si gestiune folosesti?