Săptămâna asta am văzut un spot de la McDonalds Australia prin care explicau un zvon cum că ei ar băga 90% ceva aditivi ca umplutură și doar 10% leș (carne) în chiftele lor.
Au filmat „văcuțele” pe câmp, păscând resemnato-fericite cu privire la scurta lor viață, după care au explicat că de fapt ei folosesc 100% carne în chiftele, adăugând doar sare și piper în timpul prăjirii.
Marketing nene, marketing la greu. Orice acuză am primi, o rezolvăm cu puțin PR, un video și multă atitudine pozitivă.
Azi văd o reclamă. Reclama de mai jos, care e de fapt un slide din două bucăți. Ce vreau eu e să ghiciți e cărei companie i se face reclamă. Lasă un comentariu dacă știi. Dacă știi despre ce reclamă e vorba, nu are rost să trimiți comentariu, pentru că vreau să demonstrez un fapt simplu: ce face o firmă imensă, cu zeci de miliarde venituri anuale, cu un produs simplu, dar nociv din punctul meu de vedere, atunci când trebuie să vândă an după an același produs banal.