Săptămâna asta am văzut un spot de la McDonalds Australia prin care explicau un zvon cum că ei ar băga 90% ceva aditivi ca umplutură și doar 10% leș (carne) în chiftele lor.

Au filmat „văcuțele” pe câmp, păscând resemnato-fericite cu privire la scurta lor viață, după care au explicat că de fapt ei folosesc 100% carne în chiftele, adăugând doar sare și piper în timpul prăjirii.

Marketing nene, marketing la greu. Orice acuză am primi, o rezolvăm cu puțin PR, un video și multă atitudine pozitivă.

Azi văd o reclamă. Reclama de mai jos, care e de fapt un slide din două bucăți. Ce vreau eu e să ghiciți e cărei companie i se face reclamă. Lasă un comentariu dacă știi. Dacă știi despre ce reclamă e vorba, nu are rost să trimiți comentariu, pentru că vreau să demonstrez un fapt simplu: ce face o firmă imensă, cu zeci de miliarde venituri anuale, cu un produs simplu, dar nociv din punctul meu de vedere, atunci când trebuie să vândă an după an același produs banal.

hai sa mancam impreuna

Ce face o astfel de companie?

Investește în marketing, iar marketing înseamnă uneori și manipulare emoțională.

Dacă ți-a plăcut articolul, dă-i un share :)