Astăzi am descoperit Internetul Wi-Fi Gratuit de la Vodafone care, după părerea mea este cea mai tare tehnică de marketing pe care am văzut-o în ultima perioadă. Pentru a avea acces la internetul Wi-Fi, Vodafone îți cere următoarele date: nume și prenume, email și număr de telefon. Astfel aceștia își crează o bază de date cu potențiali clienți din 2 direcții:
– abonați sau utilizatori prepay ai altor rețele care au nevoie de internet
– abonați sau utilizatori prepay ai Vodafone care au nevoie de internet
Ce au în comun ambele categorii? Ambele au nevoie de internet mai bun. Mai departe e treaba Vodafone să-și sune întreaga listă de contacte obținută.
Good Job Vodafone 🙂
Nu sunt primii, mai sunt si altii, magazine, hoteluri, terase, la care daca vrei sa te conectezi prin reteaua lor WiFi la internet trebuie sa cedezi date de contact.
Mă gândesc că nu sunt primii dar sunt primii pe care i-am văzut eu făcând asta. E o idee super ok.
Eu prima data am vazut la un hotel chestia asta si, atunci, mi s-a parut o idee foarte buna.