Există online mii de articole legate de cum să îți creezi un produs informațional și să îl lansezi astfel încât să ai un boom de vânzări în primele zile, deci profituri serioase.

La fel, există și cursuri așa-zis „complete” (unele pe care le-am cumpărat cu prețuri mai mari de 100 de lei), care mai mult te bagă în ceață sau furnizează doar fracțiuni din adevăratul proces pe care-l presupune lansarea unui produs online.

Nu pot spune că le-am citit pe toate, dar am citit destul de mult în domeniul lansărilor de produse online.

Credeam că știu exact ce înseamnă să îți lansezi propriul produs online până am citit Lansarea de Jeff Walken.

Cartea asta te ia efectiv de la zero. Poți să nu ai habar care e treaba cu listele de email-uri sau să nu știi ce presupune un produs digital propriu (sau aparținând altcuiva), pe care să-l vinzi.

Ce mi-a plăcut este că e plină de povești, experiențe proprii (chiar povestește cum a fost prima lui lansare, cum stătea cu sufletul la gură ca să dea click-ul magic care pornea toată nebunia), dar și din experiențele unor prieteni/clienți pe care i-a ajutat cu sfaturile sale.

Ca să îți faci o idee despre Jeff Walker, trebuie să știi că este unul dintre pionierii afacerilor pe internet, primul lui produs fiind lansat în 1996 din pivnița casei lui. Dacă ai cumva impresia că tu pornești de jos, stai să citești de unde și cum a început Jeff, într-o perioadă în care oamenii chiar nu aveau încredere să cumpere online, în care accesul la internet era limitat, într-o vreme în care nu existau Facebook sau alte rețele de socializare care astăzi reprezintă niște avantaje majore pentru cei care lansează produse informaționale, digitale, online.

Vei învăța și noțiuni tehnice, dar și multe noțiuni de psihologie a vânzărilor online, despre felul în care clientul decide dacă va cumpăra sau nu de la tine, care sunt elementele ce îl influențează și multe altele.

Câteva din lucrurile pe care le vei învăța STUDIIND cartea Lansarea de Jeff Walken:

  1. Cum să faci un apel la acțiune eficient și să motivezi vizitatorii să facă ce le spui.
  2. Ce este aceea o conversație de Lansare și de ce este atât de importantă.
  3. Cum să crești rata de conversie a vizitatorilor în clienți.
  4. Cum să ai un partener de lansare care să te ajute la promovare.
  5. Cum să construiești o pagină de vânzare și o scrisoare de vânzare ca la carte.
  6. Metode de a obține trafic gratuit, cât și plătit, care să vândă produsul tău eficient.

…și multe, multe altele.

Cartea asta a devenit fundația lansării primului meu produs online (care va urma în curând, motivat fiind de povestea lui Jeff). Ce îmi place enorm de mult la aceasta e că informația e structurată foarte bine și poți efectiv să o tratezi ca pe un ghid. Un ghid pentru o lansare perfectă.

Îți recomand Lansarea lui Jeff Walker fie că ești expert în lansări, fie că ești începător. În oricare situație te afli, trebuie să citești cartea asta!

La mine e prezentă pe birou în permanență și acolo va sta mult și bine!

lansarea-jeff-walker-carte-stepanadrian cumpara cartea

Dacă ți-a plăcut articolul, dă-i un share :)