Dacă ai de gând să te antrenezi pentru semimaraton îți recomand acest program de antrenament pe care îl folosesc și eu, program ce l-am recomandat și prietenilor mei care s-au apucat de alergat la un nivel mai serios.

Programul de antrenament nu este totuși pentru cineva care nu a mai alergat niciodată. Dacă vrei să începi antrenamentul asigură-te că poți alerga 12.8 km, adică exact cât ai la finalul primei săptămâni. Fiecare săptămână se compune din 2 sesiuni a câte 30 de minute de alergare și proba de duminică, în care se crește progresiv distanța, ajungându-se până la 22.4 km în săptămâna a 13-a.

Partea faină la programul acesta este că îți păcălește mintea astfel încât să nu îți pierzi din voință. Asta e posibil din cauză că numai în săptămânile impare se crește distanța iar în cele pare alergi cam jumătate din distanța de săptămâna trecută.

Descarcă varianta pdf a programului de antrenament pentru semimaraton.

program antrenament semimaraton

Înainte să uit, dacă și tu cauți suplimenți alimentari naturali ca să îți îmbunătățești sistemul imunitar, eu de aici îmi cumpăr și sunt foarte mulțumit.

Dacă ți-a plăcut articolul, dă-i un share :)