Cătălin Hosu e purtătorul de cuvânt al Roşia Montană Gold Corporation. Pare un tip simpatic mai ales pentru felul în care abordează cititorii de pe blogul său, vorbind cu foarte multă seninătate despre felul în care a evoluat profesional de la un ziarist sportiv la purtătorul de cuvânt a unei corporații gigantice care se dă salvatoarea Roșiei Montane și cum proiectul de 7 miliarde de dolari o să-i schimbe viața și culoarea CV-ului în viitor:

Dacă o să reuşim – şi sunt convins că o să reuşim -, voi avea cu ce să mă laud.

Destul de corect. O să aibă cu ce se lăuda. Deja inovează compania prin aportul pe care îl aduce pe partea de socializare cu fanii de pe Facebook și minunatul concurs cu premii (o tabletă și ceva cărți) pentru cei care și-au fixat cel mai bine în cap noțiunile despre Roșia Montană.

Eu sper din tot sufletul ca această corporație să zboare din România cât mai curând iar Cătălin Hosu să revină la stadiul de ziarist sportiv pentru că acolo își va putea exersa mult mai bine talentul pe care Dumnezeu însuși i l-a dat atunci când a decis să-i permită acestuia să respire același aer ca noi toți.

Aurul românilor e al românilor și dacă mai stă în mine 50 de ani până când se va găsi o companie românească să îl exploateze ca să plece dincolo la preț de lingouri de aur nu de eugenii.

Cei care vor să-i citească Oracolul, o pot face aici.

concurs roșia montană cătălin hosu

Prinscreen de pe blog-ul lui Cătălin Hosu: http://www.catalinhosu.ro/concurs

P.S. O companie de miliarde de dolari își permite doar o tabletă E-Boda? Sau suportă Cătălin costurile pentru concurs? Probabil că e destul de slab remunerată funcția de purtător de cuvânt.

Dacă ți-a plăcut articolul, dă-i un share :)